Logo

Jij weet vast wel van wie deze uitspraak komt…. “Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan”. Pippi Langkous had zeker geen last van belemmerende overtuigingen.

Zelf ben ik 10 jaar geleden in aanraking gekomen met een wereldwijd shoppingplatform. Ik wist niet wat het inhield, dat het een businessmodel was en al helemaal niet hoe het werkte.

Wat ik wel direct door had, was de ongekende potentie en mogelijkheden. Ik voelde het gewoon! Een businessmodel wat gebaseerd is wat wij allemaal iedere dag doen: CONSUMEREN.

Nu ben ik iemand die niet zomaar over 1 nacht ijs gaat.

Natuurlijk ben ik mij gaan verdiepen in deze business en kwam van alles tegen. Zowel de voor- als nadelen. En iedereen had wel een mening!

Dit wereldwijde shoppingplatform moest dus echt wel iets speciaals zijn! Neem van mij aan, dat is het ook.

Ik wilde vooral weten waar de voordelen zaten. Ieder businessmodel heeft wel zijn plussen en minnen. Ik ben op zoek gegaan naar de werkelijke feiten en niet de vooroordelen.

Mijn enthousiasme werd alleen maar groter. Ik ging samenwerken met een heel mooi shoppingplatform in een enorme groeimarkt. “Als er ergens geld rond gaat is er geld te verdienen”.

Ik had op dat moment 3 winkels met 20 mensen op de loonlijst. Dus, eigenlijk altijd tijd tekort. Maar ik voelde gewoon dat ik dit moest gaan doen, omdat ik grote financiële dromen had. Dit kon ik met mijn huidige winkels nooit realiseren.

Met dit platform heb ik mooie stappen gezet en ben ik succesvol geworden.

Het traditionele businessmodel, waar veel business op gebaseerd is, heeft slechts een beperkte mogelijkheid om carrière te maken. Je inkomens grens ligt al bij voorbaat vast.

En is dat dan voldoende om jouw dromen waar te maken?

Met dit businessmodel heeft iedereen de mogelijkheid om ongekende resultaten te behalen.

Dit “aha moment” heeft mij laten inzien om echt voor de samenwerking met dit shoppingplatform te gaan om al mijn dromen waar te maken. Zonder enige kennis, maar vol passie en enthousiasme.

Ik dacht dat ik het wel kon.

Nu, 10 jaar later, ben ik nog steeds enthousiast en vol passie en weet ik hoe ik dit businessmodel op de juiste manier moet doen.

Hoe leuk is het om andere mensen te helpen om hun dromen waar te maken.

Ik ben benieuwd welke dromen jij hebt? Of jij al een stap hebt gezet om deze te gaan realiseren.

Mijn 10 gouden Boostertips heb ik in mijn e-book voor jou opgeschreven en wil ik met je delen. Klik hier om het gratis e-book aan te vragen.

Steven Witkam

Deel op facebook
Deel op twitter
Deel op linkedin

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Networkbooster draait op SYS PlatformSYS Platform - Websites voor coaches